Subject: FW: "Alavere teed. Ehitusprojekt. Töö nr 2024-037“.
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 15:55:37 +0300

Palun reg

From: Taavi Kikkas <[email-masked]>
Sent: Friday, June 27, 2025 3:21 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Ervin Reynaldo Piirsalu <[email-masked]>
Subject: RE: "Alavere teed. Ehitusprojekt. Töö nr 2024-037“.

Tere

Saadame korrigeeritud töö nr 2024-037 „Alavere teed. Ehitusprojekt V01“.

Vastused küsimustele on leitavad eraldi kirja manuses olevast
tekstifailist. Meie poolsed vastused on toodud rohelises värvis.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/Eu26EBr7a_NLuTnIr16_pq
ABtPh-xrVGwi11Y-QIH5VqMw?e=tZaQV6>
https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/Eu26EBr7a_NLuTnIr16_pqA
BtPh-xrVGwi11Y-QIH5VqMw?e=tZaQV6

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 16, 2025 7:29 AM
To: Taavi Kikkas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: "Alavere teed. Ehitusprojekt. Töö nr 2024-037“.

Tere,

Edastan veel ühe punkti, mida tuleks käsitleda maaparandusprojekti
seletuskirjas.

4. Asendiplaani joonistel on mitmed riigitee alused truubid, millesse
juhitavate kraavide ja truupide seisundeid ei muudeta. Palun seletuskirja
lisada selgitus, kas projektiga riigitee alustes truupides vooluhulgad
suurenevad seoses RMK teede projektiga ja kas truupide läbilaskvus on
tagatud.

Tervitades,

Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Friday, June 13, 2025 5:10 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Lauri Künnapuu' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: "Alavere teed. Ehitusprojekt. Töö nr 2024-037“.

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks „Alavere teed. Ehitusprojekt. Töö nr
2024-037“, mille Lisa 7 on riigitee mahasõitude projekt nr 2524 Alavere
teede ristumiskohad, allkirjastatud 04.03.2025.

1.	Transpordiamet on andnud heakskiidu mahasõitude projektile töö nr
2524 (allkirjastatud koostaja poolt 13.05.2024) ja mille alusel on
sõlmitud leping 17.05.2024 riigitee ristumiskohtade ehitamiseks.

Palun täpsustada, kas ristumiskohtade projektis on muudatusi, siis tuleb
esitada muudatusprojekt konkreetse muudatuste loeteluga. Vastasel korral
tuleks kinnitada, et projekti ei ole tehtud muudatusi.

2.	Tähistus „tee algus/lõpp“  ristub riigiteega ja on eksitav, kui ei
ole seotud riigiteega. Palun tähistust muuta, kui ei ole seotud
riigiteega, kui on seotud riigiteega, tuleks selgitada.  All näib olevat
olemasolev ristumiskoht, mida ei rekonstrueerita. Palun selgitust, kas
ristumiskoht ei vaja rekonstrueerimist, kas on hinnatud, lisada info
seletuskirja.

3.	Projektiga likvideeritakse riigitee 11137 ääres ajutine laoplats,
mis on ühendatud kahe mahasõidu kaudu riigiteega. Palun esitada laoplatsi
likvideerimise projekt eelprojekti staadiumis, mille peab koostama
teedeinsener. Palun esitada asendiplaan, seletuskiri ja katete taastamine,
sh riigitee teepeenar, nõlvad, vajadusel kraav ja kate(nd).  Arvestada, et
likvideerimise ajaks tuleb koostada ja paigaldada ehitusaegne ajutine
liikluskorraldus, mis tuleb eelnevalt Transpordiametiga kooskõlastada.

Lugupidamisega

Krista Einama

Transpordiamet